Verd Begravelsesbyrå sponser Skeids dødballer
Utfordreren i begravelsesbransjen støtter Skeid
Dødballene til Skeid blir i år ikke bare et fryktet angrepsvåpen, men gir oss klingende mynt i kassa når Verd Begravelse blir dødballsponsor.
Utfordrer etablert bransje
Verd er utfordreren i begravelsesbransjen, og har vært et friskt pust i en ellers tungrodd næring hvor uttrykket «den enes død er den andres brød» virkelig er passende. Blant mange av nyvinningene fra Verd er bisettelser til fastpris, nettløsninger og enkelhet.
- Vi tilbyr begravelse til fast pris, og alle tilvalgene som ekstra blomster og leie av musiker får du til vår innkjøpspris. En begravelse trenger ikke å koste skjorta og vi ser at flere av de store aktørene nå tilpasser seg utfordringen de har fått, forteller Henrik Tveter, daglig leder i Verd Begravelsesbyrå.
For Skeid passer det godt å samarbeide med en ekte utfordrer.
- Vi kjenner oss igjen i rollen som utfordrere i Skeid, og i mye av det vi gjør utfordrer vi etablerte sannheter i fotball. Da er det moro at Verd ikke er så gravalvorlige, og takket ja på sparket da vi kom med dette forslaget til dem. Jeg regner med at det er mye galgenhumor på bakrommet i også den bransjen, forteller daglig leder Daniel H. Strand.
Utradisjonell markedsføring
At det var nettopp Verd som ble kontaktet for å sponse dødballene kommer av annonser Verd kjørte i avisen i fjor.
- Verd oppfordret folk til å ta koronavaksinen selv om det var dårlig for deres egen business. Litt lek med formatet synes jo vi er veldig artig, og da ble rett og slett Verd vår foretrukne leverandør av kister, snitter og steiner, avslutter Daniel.