Coca-Cola Blir Med Skeid
Inviterer alle deltakere på fotballkamper
Coca-Cola har vært samarbeidspartner med Skeid siden 2019-sesongen, og har siden da sørget for nødvendig mineralvann til vårt hjemmepublikum, spillere og alle rundt klubben.
Nå blir også Coca-Cola støttespiller for Bli Med Skeid. En ny satsing vi gjør i fellesskap er at alle fotballspillere gjennom vårt samfunnsprosjekt Bli Med Skeid får tilbud om to sesongkort hver til alle våre hjemmekamper i OBOS-ligaen.
- For oss i Coca-Cola er det viktig å utgjøre en positiv forskjell i de lokalmiljøene vi er en del av. Når Skeid fortalte oss om Bli Med Skeid, som jobber for å forhindre utenforskap, var det enkelt for oss å bli med på laget, forteller sponsoransvarlig Jonas Olsson i Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Gam Thi Huyhn og Hatem Ben Mansour i Bli Med Skeid er veldig glad for at flere og flere næringslivsaktører rundt oss ønsker å støtte prosjektene i Bli Med Skeid.
- Det vi jobber med i Bli Med Skeid er å skape gode fritidsopplevelser til deltakerne våre, og at de nå får to sesongkort hver til hjemmekampene er veldig fint. Det at barna kan ta med seg en voksen eller en venn tror vi blir et flott fritidstilbud til målgruppa, og vi takker Coca-Cola for partnerskapet, forteller Gam til Skeid.no.
God måloppnåelse
Bli Med Skeid fikk prosjektlederne på plass i fjor høst, og har på kort tid oppnådd gode resultater både for å øke antall spillere i klubben, og ikke minst skape god aktivitet for deltakerne.
- Skeid har drevet med inkluderingsarbeid i mange tiår, men vi ser at dette blir litt for ad-hoc og sporadisk når det ligger utelukkende på frivillige hender eller på ansatte som har fulle jobber fra før. At man har fått dedikerte personer som jobber for Bli Med Skeid har gitt veldig gode resultater, og ikke minst varig deltakelse for mange nye utøvere, forteller daglig leder Daniel H. Strand.
I høst har nærmere femti barn blitt faste deltakere på fotballtreninger i Skeid gjennom de mange aktiviteter som er satt i gang.
- Vi skal jobbe videre med å øke aktivitetsnivået for Bli Med Skeid og etter hvert stillingsbrøkene for de som jobber med prosjektet. Da trenger vi et godt samspill mellom det offentlige, det private næringslivet og våre medlemmer for å lykkes, fortsetter Daniel.
Et eksempel på godt samspill med våre medlemmer er innsamling av utstyr til "bua", hvor vi fikk inn store mengder pent brukte fotballsko, tøy og annet utstyr som deles ut til deltakere med behov for det.
Vi takker Coca-Cola for samarbeidet, og håper at flere lar seg inspirere til å bli støttespillere for Bli Med Skeid.
Ta gjerne kontakt med oss for å høre mer om Bli Med Skeid og hvilken forskjell støtten din kan utgjøre.