Grasrotandelen

Grasrotandelen utvikler Skeids anlegg, og er en glimrende måte å støtte klubben på hver gang man spiller hos Norsk Tipping.

Annonse:

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte Skeid.

Ved spill hos Norsk Tipping vil 7 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening.

Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Skeid er en av de beste klubbene i Norge på å få inn grasrotstøtte, og vil fra 2018 trolig få inn ca. 1 million kroner årlig gjennom ordningen. Den store støtten tror vi skyldes bruken:

Vi øremerker nemlig disse midlene til investeringer i anlegg.

Grasrotandelen har gjort det mulig å legge nytt kunstgress på Nordre Åsen og legge det gamle kunstgresset over grusen på Nordre Åsen 2. Midlene hjalp også til å få fortgang på arbeidet i Muselunden, samt å sette opp tribuner på Nordre Åsen.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen, og du gjør det på én av følgende måter:

Hos kommisjonær: Ta med deg strekkoden fra vedlegget til høyre og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer. Du kan også be kommisjonæren søke opp Skeid, om du ikke har med strekkoden.
SMS med organisasjonsnummer: ”GRASROTANDELEN 960564057” til 2020 (tjenesten er gratis).
Internett: Registrer deg hos Norsk Tipping.
Norsk Tipping Mobilspill. Når du knytter deg til ordningen vil Skeid få 7 % av det du har spilt for. Dette går ikke ut over hverken innsatsen eller en eventuell premie.
Mer informasjon finnes her.

Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelen genererer for Skeid. Takk for at du støtter Skeid via Grasrotandelen!

Annonse: