
Vil du bidra til at Skeid biter fra seg i OBOS-ligaen?
En av områdene konkurransen tilspisser seg ved opprykk er på markedssiden. Har bedriften du driver eller jobber i lyst til å være med på laget?
2024-sesongen ble avsluttet med vind i Skeid-seilene. Fulle tribuner, tabelltopp, stor medieoppmerksomhet og til slutt et hardt tilkjempet opprykk.
Spillerstallen er på vei til å ta form, og flere nøkkelspillere fra opprykkssesongen har allerede tegnet ny kontrakt. Samtidig jakter vi på forsterkninger både på og utenfor banen.
- Vi mener alvor i å skulle etablere oss i OBOS-ligaen, et nivå en klubb på størrelse med Skeid hører hjemme på. For å kunne ta dette steget på ordentlig, er vi avhengige av hele tiden bli bedre på alle områder. Marked er en veldig viktig del av dette, så her skal markedsavdelingen få jobbe minst like hardt som oss på sport, forteller hovedtrener Vilde Mollestad Rislaa.

Skeid har de siste årene tatt steg for steg på markedssiden, og VIP-konseptet har fått godt fotfeste. 2024 sesongen ble det i snitt rundt 30 oppmøtte, fra sponsorer, samarbeidspartnere og inviterte gjester. På VIPen får de oppmøtte servert pølser fra Strøm-Larsen, pils fra Sagene Bryggeri og dagens motstanderanalyse og kampplan fra hovedtrener Vilde.
- OBOS-ligaen gir oss sterkere forutsetninger på alle plan, til å yte gode synlighetsflater, B2B og ikke minst kule opplevelser for våre samarbeidspartnere, forteller markedsansvarlig Espen Gustavsen

Kamper og studiosendinger når Skeid møter klubber som Lillestrøm, Odd, Stabæk, og Start sendt på TV2, i tillegg til høydepunkter og nyhetssaker fra andre mediehus, gir oss en veldig god synlighet for våre partnere.
Ønsker du og din bedrift å være med på laget?
Kontakt markedsansvarlig Espen Gustavsen på [email protected] eller 94256965, for en uforpliktende prat om mulighetene som ligger i å bli med i Skeids partnerpool!